WhatsApp : 86-17600609109
86-17600609109

Aprite attivamente u mercatu, allargate attivamente l'importazioni, è prumove vigorosamente a facilitazione di u cummerciu

A pneumonia di u novu coronavirus glubale colpisce u cummerciu internaziunale, affruntendu e difficultà, a Cina insiste per migliurà l'ambiente cummerciale di u portu, prumove vigorosamente a facilitazione di u cummerciu, aprendu u mercatu attivamente, espandendu attivamente l'importazioni, è cultivendu constantemente novi vantaghji in u sviluppu di u cumerciu esternu, è stabilizendu a piastra di basa di u cummerciu esternu. U sviluppu fermu di u cumerciu esternu di a China ùn solu prufitta l'ecunumia è i populi cinesi, ma ancu cunduce u sviluppu cumunu di tutti i partenarii cummerciali è benefica l'ecunumia glubale è a ghjente di u mondu sanu.

Aprendu attivamente u mercatu è espansione di l'importazioni

U 27 di lugliu, u conto à ritornu per l'apertura di a terza China International Import Expo era di 100 ghjorni. L'imprese di tuttu u mondu si sò attivamente iscritte à a mostra, è parechje zone di mostra sò state difficiule à truvà una.

Dapoi ghjennaghju di l'annu scorsu, a Cina hà messu in opera un tassu di imposta à l'importazione pruvisoria inferiore à u tassu MFN per più di 700 materie prime; Da u 1u di lugliu, i tariffi annantu à i prudutti di tecnulugia di l'infurmazione 298 seranu ridotti. À partesi da u 1u di ghjennaghju di questu annu, i tariffi d'impurtazione per più di 850 articuli di merchenzie sò stati calati. A riduzione cuntinua di u nivellu tariffariu tutale hà facilitatu l'importazione di beni di alta qualità in tuttu u mondu, hà arricchitu l'offerta di u mercatu naziunale, hà creatu spaziu per a riduzione di i prezzi di e materie prime, è hà soddisfattu megliu i bisogni di a pruduzzione naziunale è di a vita.

——Spandisce u mercatu di importazione è prumove a furmazione di un mudellu diversificatu.

Una cintura di a China, una strada è 4 trillioni è 200 miliardi di importazioni è esportazioni di paesi in a prima metà di questu annu sò calate di 0,9% di yuan, ma 2,3 punti percentuali inferiori à a calata generale di u cummerciu esternu di a China. A prupurzioni hà righjuntu u 29,5%, 0,7 puntu percentuale più altu ch'è quellu di u listessu periodu l'annu scorsu.

——Aspandi e categurie d'impurtazione è arricchisce e scelte di cunsumu.

"L'insistenza di a China à espansione di l'importazione mostra a respunsabilità mundiale di a Cina è injecta dividendi cinesi in l'ecunumia glubale". Gao Feng, portavoce di u Ministeriu di u Cummerciu, hà dettu chì, cù l'apertura di a China, "l'importazioni di a Cina" sò diventate una nova forza motrice per u sviluppu ecunomicu mundiale.


Tempu di posta: Jul-13-2021