WhatsApp : 86-17600609109
86-17600609109

Novi prudutti venenu!

图片1

Novi prudutti venenu!

A nostra sucietà hà recentemente cuncepitu cinque novi cavalletti in modu indipendente, dui di i quali anu dumandatu brevetti, è seranu aggiornati recentemente! Aspittendu a vostra dumanda in ogni mumentu!

1628046164(1)

Descrizzione di u produttu: U cuncepimentu di l'ochji chjucu hè u puntu culminante di stu tavulu di disegnu; a perla in fronte hà a funzione di ricunniscenza numerica è di lettere; una parte hè una lavagna è l'altra hè una lavagna. In listessu tempu, pudete purtà carta da disegnu per dà à i zitelli più scelte di metudi di disegnu; cestino di magazzinu troppu grande Pò dinò aiutà à urganizà è magazzinà spazzole, vernici è picculi ghjoculi. L'altezza pò esse adattata per accumpagnà u zitellu tutta a so zitellina. Questu hè un bonu rigalu.

1628045888(1)

Descrizzione di u produttu: U simpaticu cuncepimentu di cartoon di cervi hè più adattatu per a scelta di i zitelli; un latu hè lavagna è l'altru hè lavagna, è a carta da disegnà hè purtata à tempu, dendu à i zitelli più scelte di metudi di disegnu; altezza regolabile, pò accumpagnà a crescita di i zitelli per un tempu più longu, Questu hè un bellu rigalu.

1628045822(1)

Grande Regalu Educativu: Sò utili ma un rigalu divertente per i picculi artisti. U cavallettu in legnu hè ottimu per i chjuchi à amparà, praticà abilità. Hè cusì aiutallu à sviluppà a so coordinazione di a manu di l'ochji. L'apprendimentu pò esse divertente.U cavallettu d'arte hè ancu un grande aiutu per l'apprendimentu è l'insegnamentu, sicuru chì porterà ore è anni di divertimentu.

1628045768(1)

Cavallettu doppia faccia

Lavagna: Per piacè aduprate una penna cancellabile per scrive, ùn aduprate micca una penna non cancellabile per scrive sopra, per ùn esse in gradu di cancellà.

Lavagna: Se aduprate gesso idrosolubile (gesso senza polvere), asciugate a lavagna cun un pannu umitu dopu avè scrittu. Ùn aduprate micca a gomma di a lavagna.

Nota: Ci hè un stratu di film nantu à i dui lati di u cavallettu, per piacè strappatelu prima di l'usu.


Tempu di posta: Aug-04-2021