WhatsApp : 86-17600609109
86-17600609109

L'aghjurnamentu di e barriere tecniche aumenta u costu di u pruduttu

Cume u ventu di e normative tecniche mundiali, l'Unione Europea hè sempre stata in prima linea di barriere tecniche relative à i prudutti di i zitelli. Per esempiu, u standard di i ghjoculi cunnisciutu cum'è "u più strettu di a storia" hè statu formalmente messu in opera, è l'impattu annantu à l'industria di esportazione di i prudutti di i zitelli di a Cina hè pocu à pocu emergente. Dapoi u principiu di questu annu, l'Unione Europea hà aggiornatu una serie di regolamenti tecnichi, cume a norma rivisitata di ghjoculi en71-1 d'aprile, chì rinforza cumplettamente e esigenze fisiche è meccaniche di i prudutti. In ghjugnu, l'Unione Europea hà publicatu successivamente direttive 2014/79 / UE è 2014/81 / UE, chì includenu bisfenolo A, tris (2-cloroetil) fosfato (TCEP), tris (2-cloropropil) fosfato (TCPP) è tris ( 1-cloropropil) fosfatu, 3-dichloro-2-propil) ester (tdcp) è altri trè ritardanti di fiamma sò inclusi in u scopu di restrizione. Inoltre, u cuntenutu principale di beni di cunsumu chì sò faciuli da cuntattà cù i zitelli serà ancu limitatu.

I prudutti di i zitelli sò impurtanti prudutti di esportazione di u nostru paese, a maiò parte di i quali sò industrie chì richiedenu assai travagliu. Solu in a zona di Ningbo, ci sò più di 600 imprese di produzzione, cù un valore annuale di esportazione di più di 500 milioni di dollari US. Cum'è u più grande esportatore mundiale, a Cina soffre di friczioni di u cummerciu internaziunale per un bellu pezzu

Prima di tuttu, duveriamu migliurà a cuscenza di a qualità è di a sicurezza à "Autoprotezzione". Cercate attivamente aiutu tecnicu è puliticu da l'ispezione è a quarantena, l'associazioni di l'industria è altri dipartimenti per evità ragiunamente i rischi. Rivedite rigorosamente a sicurezza di u cuncepimentu di u pruduttu è altri aspetti, scopre i prublemi in anticipu, cuncepite l'esportazione secondu l'ordine stranariu, ùn soddisfanu micca à a ceca e richieste di u cliente, rinfurzanu a cumunicazione in vista di i difetti di u cuncepimentu stranariu, o di a farina è materiali ausiliari cun forza incoerente è altri indicatori fisici specificati da u cliente per a considerazione di i costi, è fà disposizioni nantu à a conformità di u cuncepimentu di u produttu in u cuntrattu, in modo da salvaguardà i so interessi legittimi.

Dopu, duveriamu trattà attivamente cun barriere tecniche per "autosuperazione". Hè necessariu afferrà tempestivamente i regolamenti tecnichi currispondenti in tecnulugia, qualità, sicurezza, prutezzione ambientale, imballu è etichettatura in u mercatu di esportazione, capisce accuratamente i rischi di cuncepimentu, rinfurzà u monitoru di i dettagli di u pruduttu cum'è l'infurmazioni di l'etichetta, i materiali d'imballu è l'igiene di l'aspettu, è prestu attenzione à l'infurmazioni di notificazione UE, per capisce dinamicamente i punti caldi in u mercatu. In listessu tempu, hè necessariu rinfurzà a furmazione di u persunale in pusizioni chjave cum'è l'ispezione di cuncepimentu è di qualità, migliurà costantemente u sistema di gestione di a qualità, è assicurà a qualità di u pruduttu da a fonte in cumbinazione cù u prugressu tecnicu.

In listessu tempu, avemu bisognu di migliurà a capacità di cuntrollu di qualità à "autodisciplina". Cuntrolla strettamente a qualità è a sicurezza di e materie prime è ausiliarie, è ùn aduprate micca à a ceca materie prime inferiori o riduce i standard di prucessu di produzione per riduce i costi, accurtà u periodu di custruzzione è altri motivi. Duvemu rinfurzà u cuntrollu di qualità di i prudutti finiti migliorendu a nostra propria capacità di prova è affidendu una agenzia di prova di terze parti, è determinà scientificamente l'articuli di prova di i prudutti secondu e leggi è regolamenti pertinenti di u paese o di a regione importatrice, a composizione di materie prime materiali, u prucessu di produzzione, l'usu è u posizionamentu di u mercatu di i prudutti, i requisiti di u cumpratore è altri fattori.


Tempu di posta: Jul-13-2021