WhatsApp : 86-17600609109
86-17600609109

À chì duvemu fà casu quandu spurtemu i prudutti di i zitelli?

A Cina hè un grande esportatore, è u numeru di esportazioni di beni per zitelli cresce. Dunque secondu e esigenze di u mercatu, e norme per esportà beni per i zitelli in diversi paesi sò diverse.

In listessu tempu, per u cuntrollu di qualità è di sicurezza di i prudutti di ghjoculi, sò stati formulati diversi standard è requisiti di limite in vari paesi o regioni di u mondu. U laburatoriu hè tenutu à furnisce servizii di prova chì soddisfanu i requisiti di u mercatu di i clienti.

Per esempiu, esportazione versu i Stati Uniti: ASTM F963 hè u standard di prova per i ghjoculi in i Stati Uniti sottu l'egida di u Bureau Naziunale di e norme di u Ministeriu di u Cummerciu. Attualmente, l'ultima versione hè ASTM f963-17, è hè diventata un standard obbligatoriu.

Ancu se solu DEHP hè necessariu in ASTM F963, u ftalatu hè ancu testatu cum'è impresa. Perchè più di un ftalatu hè regulatu in CPSIA è ca65, o CSPA.

Ogni tipu di ghjoculi deve esse messu à prova da Hengxiang per analizà a situazione specifica, in modu chì pudemu fà u rapportu di prova u più ecunomicu è cumpletu.
Basatu nantu à a natura scientifica di a valutazione di sicurezza sopra citata, l'UE aghjusta spessu direttamente barriere tecniche o rivede a portata è altre normative per migliorà u risicu di esportazione di i prudutti di i zitelli in Cina. Quist'annu, l'Unione Europea hà publicatu successivamente una serie di rapporti di valutazione di a sicurezza nantu à fattori ad alto risicu, cume u rapportu di valutazione di u risicu di sicurezza nantu à u bisfenolu A in i ghjoculi di i zitelli à l'iniziu di questu annu, chì hà indicatu l'impattu di sta sustanza annantu à i zitelli attività di regulazione endocrina. A Cummissione Europea hà subitu rivedutu a direttiva di i ghjoculi per i zitelli per stabilisce u limitu di migrazione di bisfenolu A à 0,1 mg / L, chì hè statu messu in opera solu volontariamente da l'industria europea di i ghjoculi, Ùn hè micca ubligatoriu; U 4 d'Agostu, u Centru di a Cummissione Europea per a valutazione di i risichi per a salute è l'ambiente (Scher) hà publicatu un raportu chì u cromu esavalente hà una carcinogenicità potenziale, è hà suggeritu chì u limitu di migrazione di u cromu esavalente in a direttiva di sicurezza di i ghjoculi deve esse assai aumentatu.


Tempu di posta: Jul-13-2021