WhatsApp : 86-17600609109
86-17600609109

Ealing - Nantu à noi

1.afad1

 

Ealing hè stata creata in Farraghju 2017. A sucietà hè impegnata in l'attività di esportazione di mamme cinesi è zitelli in u mercatu globale. Ghjustu trè anni, a cumpagnia hà adupratu una interpretazione approfondita di a dumanda di u consumatore di u mercatu di destinazione, a selezzione prufessiunale, cuncezzione, è funziunamentu raffinatu.Ottinatu una rapida crescita di l'attività, cù una crescita cuntinua annuale di più di 300%.

In 2019, e vendite mensili anu superatu i 10 milioni, è e vendite annuali anu superatu i 100 milioni. L'attività attuale copre l'America di u Nordu (USA, Canada), l'Europa (UK, Francia, Germania, Italia, Spagna), l'India, u Mediu Oriente è altri mercati.

In marzu 2020, l'app propria di a cumpagnia hè stata lanciata in u mercatu indianu, realizendu una struttura cummerciale cù R&D di u pruduttu è cuncepimentu, una matrice di marca multi-categurie è a so propria piattaforma cum'è e duie forze motrici principali. Hè destinatu à liberà putenti risorse di fabbricazione materna è infantile cinesi à u mercatu glubale. È diventà u principale integratore oltremare di a catena di fornitura materna è infantile di a Cina.

4.9492b

Scopu: Aiutà l'attività materna è infantile di a Cina à andà in u mercatu glubale, è furnisce prudutti è servizii di alta qualità à e mamme è i zitelli in diversi paesi.

Valori: Cliente prima, integrità, pragmatismu, energia pusitiva, missione deve esse realizata.

下载

100+ Fabbriche Cooperative

Fattu in Cina ed Contava più di l'80% di i prudutti mundiali materni è zitelli; Più di 100 fabbriche cooperative; Marca propria

下载 (2)

50+ Copertura Globale di u Paese

L'attività copre più di 50 paesi è regioni in u mondu

下载 (1)

300+ novi prudutti R&D

Una squadra di cuncettori prufessiunali internaziunali; 300+ splusioni di novi prudutti sò stati lanciati; Hà vintu parechji premii internaziunali di cuncepimentu


Tempu di posta: Jul-26-2021